Wednesday, February 2, 2011

HinA sgt ke LAU xdapat JPA????

memang la org ckap lau dapat JPA "sangat bertuah"..."pandainya dia".."wow kayala dia".."yeay li benda macam2..."
p camana lak ngan org yang XLAYAK JPA tue??? adakah "mesti dak nie PEMALAS".."siannye dia xdapat JPA".."xde JPA amikla PTPTN..."... ..
aku memangla bangga ngan budak2 yang dapat.& LAYAK amik JPA... but,,, xbermakna aku XLAYAK,,, xbermakna gak aku nie BODOH....!!!!

n lau dah dapat JPA TU diam2 sudahlaaa.... bukan DENGKI... cemburu YES.... p xdela sampai nak merendahkan org lain... taulah kami nie KENA bayr BALIK PT.... JPA xyahkan???? xpelaaaa... fine.... DUIT yang aku dapat dr PT pown dr ALLAH.... and ko POWN sama..... dapat dr ALLAH jugak... xpayah NAK meninggi mana pown.... AKU LEMAU dengar perkataan...."OH JPA dah masuk..." "ermmm DATK GULA I a.k.a. JPA... dah masukkan duit..."..." ermmm nasib baik xpayah bayr balik...."..

U KNOW WHAT....!!!! aku BENCI TAT MOMENT U SAID TAT....!!!! xkiralah u nie member baik I ke apa.... tapi lumrahnye memang aku MUAK... FINE... ko nak cakap aku SENSITIF.... okailaaa... AKU TERIMA.... but aku sensitif COZ martabat aku.... APE yang ko cakap tu menjatuhkan PERIBADI aku.... memang aku leyh dapat JPA.... aku kena beruasaha.... n i DID it.... aku xkISAH sume tu.... KO nak cakap ape pown cakapla.... p AKU nak nasihat kat ko... TOLONGLAAA.... duk DIAM2 lau dapat JPA... AKU xKERING POWN LAU xmakan DUIT JPA KO,,,,... HONESTLY... AKU benci ko BILA ko cakap camtu.... bukan diri aku yang benci...HATIKU JUA..... so,,, PLEASE.... u hurt me alot...dont HURT me again... memandangkan We are best frenz..(n i hope u too)...please understand my situation...yes I am jelez about not getting JPA...(COZ WE APPLY IT TOGETHER..) but,,,, 4 me PTPTN HELP ME ALOT TOOO.... dont try to make me down .... sorry for telling you here...

No comments:

Post a Comment